محل لوگو

مطالعه روش‏های تلفیق داده در سیستم ناوبری ترکیبی INS/GNSS


مطالعه روش‏های تلفیق داده در سیستم ناوبری ترکیبی INS/GNSS

این محصول در قالب یک سمینار کامل نوشته شده است که نیاز به هیچگونه ویرایشی ندارد. این فایل در ۷۸ صفحه و در فرمت word تنظیم شده است که شامل چکیده،فهرست مطالب که در ۶ فصل آورده شده و در نهایت مراجع و رفرنس ها می باشد.

در این سمینار قصد داریم ابتدا اصول کارکرد سیستم ناوبری اینرسی و سیستم موقعیت‌یاب جهانی را به‌صورت مجزا شرح داده و محدودیت‌های هرکدام را بیان کنیم. و درنتیجه روش‌های مختلف موجود را برای تلفیق این دو سیستم ناوبری و نیز بهبود عملکرد این سیستم جامع ناوبری بیان کنیم. بنابراین در ادامه:

در فصل دوم به شرح سیستم ناوبری اینرسی و محدودیت‌های آن خواهیم پرداخت.

در فصل سوم ساختار و مکانیزم عملکرد ناوبری با سیستم موقعیت‌یاب جهانی را بررسی خواهیم کرد و منابع خطا و محدودیت‌های آن را بیان خواهیم نمود.

در فصل چهارم با الگوریتم فیلتر کالمن آشنا خواهیم شد.

در فصل پنجم آنچه که موضوع اصلی این سمینار می باشد، یعنی روش‌های تلفیق و اتصال دو سیستم ناوبری اینرسی و ماهواره ای، مورد بررسی قرار می گیرد و مزایای این سیستم ترکیبی بیان می شود.

در نهایت در فصل ششم نتیجه و ثمره ی این تحقیق و سمینار ارائه می گردد.


مبلغ قابل پرداخت 500,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۹ فروردین ۱۴۰۳               تعداد بازدید : 46

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما